Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

November 15th sketch challenge

Καλημέρα!!!
Θα ξεκινήσω την σημερινή ανάρτηση με ένα μεγάλο "ευχαριστώ" σε όλα τα κορίτσια  που έλαβαν μέρος στις προκλήσεις του Οκτώβρη του Get Creative για την κατασκευή καρτών και ιδιαίτερα στην δική μου πρόκληση όπου οι συμμετοχές έφτασαν τις 46 -αν θυμάμαι καλα!!!! Χαίρομαι πάρα πολύ που εμπνευστήκατε και συμμετείχατε και από ότι είδα στα σχόλιά σας σε όλες τις προκλήσεις, το διασκεδάσατε! 
Η επιλογή όπως καταλαβαίνετε ήταν πάαααρα πολύ δύσκολη, πολλές οι κάρτες που άξιζαν την πρώτη θέση!
Πολλα συγχαρητήρια στην Georgia Athanasopoulou που επέλεξα τελικά για να στείλω το μικρό δωράκι μου όχι μονο για το υπέροχο νεραϊδένιο θέμα  και τα πάρα πολλά layers-το ζητούμενο της πρόκλησής μου- αλλά και για την πολλή δουλειά που είμαι σίγουρη ότι έκανε για να φτιάξει την κάρτα αυτή!
Ελίζω να συνεχίσετε να συμμετέχετε και στις προσεχείς προκλήσεις γιατι τα δωράκια που σας επιφυλλάσει το Get Creative είναι υπέροχα και πολύ ενδιαφέροντα!!!




Η σύνθεσή μου για την πρόκληση του Get Creative για την 15η Νοέμβρη είναι η παρακατω...



Η Χρύσα έφτιαξε ένα όμορφο σκετς  και το Cherry Nest κάνει δώρο στις δυο νικήτριες  2 θέσεις στα νέα online μαθήματα με χριστουγεννιάτικες κατασκευές!!!










Η προθεσμία για τις συνθέσεις λήγει στις 30 Νοεμβρίου.
Δείτε τι δημιούργησαν και τα άλλα μέλη της σχεδιαστικής ομάδας για να πάρετε ιδέες και έμπνευση!

9 σχόλια:

Μαρία είπε...

Ελινα..καλημερα!!κοριτσι καποιο προβλημα εχει το κειμενο που εβαλες..πολυ γλυκα αυτα που γραφεις..πιστευω με τετοιους μπροσταρηδες διμιουργους βγαζουμε αποτελεσμα..καλη συνεχεια..φιλια πολλα

Unknown είπε...

Πανέμορφη σύνθεση και τα χρώματα καταπληκτικά και δένουν τόσο ωραία με τις φωτογραφίες! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου

Ελευθερία είπε...

Καλημέρα Ελινάκι!!!! υπεροχη σύνθεση για άλλη μια φορά...
ευχαριστούμε για την πρόκληση με τις κάρτες, πολύ μου άρεσε και την ευχαριστήθηκα, όπως και τις υπόλοιπες!!!
καλή συνέχεια!!!

Elina είπε...

Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Κάποιο πρόβλημα έχει και δεν εμφανιζει αυτήν την αναρτηση σε άλλα blogs...

EFI είπε...

Καλημέρα Ελίνα! Η σύνθεση σου είναι φανταστική!!!!! Μου αρέσουν παααρα πολύ τα γήινα χρώματα που χρησιμοποίησες, οι φωτογραφίες και η απόδοση σου στο sketch!!!! Τεεελεια, μπράβο σου!!! Ευχαριστούμε πααρα πολύ για την έμπνευση που μας δίνεις, για τις προκλήσεις, τα δωράκια σου και τον χρόνο που μας αφιερώνεις! Να είσαι καλά και καλή σου μέρα, φιλάκια!

Μαιρη είπε...

Ελίνα μου η σελίδα σου είναι υπέροχη! Τελεια χρώματα, τέλεια ερμηνεία του σκετς! Κ η φωτογραφία καταπληκτική!

Sofia (sofia_chry) είπε...

Τι όμορφη που είναι...Μου αρέσουν τα γήινα χρώματα που χρησιμοποίησες Ελίνα μου!!!Και η φωτογραφία είναι πολύ γλυκιά!!!!

eudokia είπε...

για αυτη τη συνθεση δεν εχω λογια!!!πραγματικα!!ειναι τελεια!!!

χρυσάνθη είπε...

Πολύ όμορφη σύνθεση!!!!Φιλάκια!!!