Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Get Creative with a sketch challenge!

Πριν λίγες ώρες επέστρεψα στον πολιτισμό, μετά από δυο σχεδόν εβδομάδες στο μικρό μας παραδεισένιο, μακρινο και μαγικο νησί , τους Οθωνούς...
Επείδή ειμαι ακόμα εκτός εδρας - τη Δευτέρα θα επιστρέψουμε στο σπίτι μας στα Γιάννενα- και πολύ χαλαρωμένη , αποδιοργανωμένη και εκτός τόπου και χρόνου, στην ανάρτηση αυτή θα αρκεστώ στην πρόκληση της 15ης Αυγούστου του Get Creative, για την οποία, με βάση το σκετς της Χρύσας, δημιούργησα την παρακάτω σύνθεση...
Τα μέλη τις σχεδιαστικής ομάδας έχουν κάνει πανέμορφες συνθέσεις και κάρτες που σίγουρα θα σας εμπνεύσουν!!! Εγώ ανέστρεψα το σκετς προς τα αριστερά...!!! Μπορείτε κάλλιστα να το χρησιμοποίησετε για να δημιουργήσετε μια κάρτα!!!


Τα χαρτια που χρησιμοποίησα ειναι από το κιτ ιουλίου τουMCS .
  Σπεύσατε να δημιουργήσετε  μέχρι τις 30 Αυγούστου, γιατί μπορεί να είστε η τυχερή που θα κερδίσει το παρακάτω καταπληκτικό κιτ!

9 σχόλια:

Aliki είπε...

Μου αρέσει πολύ η σύνθεση σου γιατί είναι ανατρεπτική!και όσον αφορά την 'φορά' του sketch και όσον αφορά το θέμα της!

Αlex... είπε...

Συμφωνω με την Αλικη,αλλα μου αρεσει ακομη περισσοτερο γιατι ειναι πολυχρωμη και χαρουμενη!!!

despina είπε...

Tι χαρούμενη σύνθεση είναι αυτή?υπέροχη!!!μπράβο!!!

Katerina είπε...

Με κάλυψαν τα κορίτσια!
Μπράβο Ελινάκι! Μου έφτιαξες τη μέρα πολύχρωμη, χαρούμενη και... κάπως χαλαρή με το καφεδάκι στη βεράντα!
Φιλιά πολλά

Dolly Daydreams είπε...

Elina I too have been away and the returned to find no phone and no internet so have missed your birthday hope you had a great day. Could I please have your address so I can send you a belated card ? My email buns@otenet.gr. By the way love you beautiful work such right and summery colours and just perfectly crafted.

Marie

eudokia είπε...

αχ,δεν τη σχολιασα αυτην την αναρτηση!μου ξεφυγε!
η σελιδα μου αρεσει παααρα πολυ!!ολα δενουν πολυ μεταξυ τους!!WELL DONE!!

Bellaidea είπε...

Great looking frappe! I would love to have 1 too! Thank you so much for visiting my blog and nice comments there, best regards!

Heather Jacob είπε...

stunning and striking ... love the elements and the colors .. hugz x

Kiki Aposeki είπε...

Ελινάκι μου, έκανες μια υπέροχη σύνθεση και η φωτογραφία τα λέει όλα!!! 'Εξω απο τα όρια!!! Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!