Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

"Winter 2010" Mini album

Πριν λίγες μέρες η φιλενάδα μου Alex ανακάλυψε ενα πολύ εύκολο και γρήγορο τρόπο να φτιαχνουμε μίνι αλμπουμ με ενα φύλλο χαρτι. Εκεί που καθόμουν σημερα στην κουζίνα και σκεφτόμουν απο που να ξεκινήσω τις δουλειες του σπιτιου, εκανα το λαθος να ανοιξω το κουτι με το κιτ Ιουνίου του MCS και να βγάλω μερικα από τα υπεροχα χαρτια του.... Ε, δεν ήθελα και πολύ να ξεκινησω το  μινι που ειχα δει και παρόλο που τα μινι δεν ειναι και το φορτε μου... ιδου!
Οι φωτο που χρησιμοποίησα ειναι από τον περασμένο χειμώνα στο Μετσοβο και στον Όλυμπο...



     Λόγω του ότι ξαναπακεταρω για τις διακοπές και εχω ενα σωρο δουλειες, δεν πρόλαβα να γραψω ημερομηνιες και σχολια... Μάλλον μόλις επιστρεψουμε θα το κανω...  Για την ωρα παω να ετοιμασω και την τσαντούλα με τα scrapookίστικα....!!! Η επόμενη ανάρτηση θα ειναι από την Κέρκυρα  κι ακόμα πιο ΒΔ, από Οθωνούς, Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος...!!!
ΦιΛιΑ ποΛλΑ!!!

11 σχόλια:

Αlex... είπε...

Καταρχην συγχαρητηρια για την νεα εμφανιση του μπλογκ σου!Ειναι καταπληκτικη!!!!!
Πανεμορφο ειναι το αλμπουμακι,θα κανω και γω ενα συντομα!
Να περασετε τελεια,ελπιζω να καταφερουμε να ερθουμε...Θα μιλησουμε!;)

geoleoan είπε...

τρελλενομαι για τα αλμπουμ! ειναι πααααρα πολυ όμορφο!

Rena είπε...

Πολύ όμορφο αλμπουμ έφτιαξες και με πολύ δροσερές φωτογραφίες χα χα
Ωραία και η ανανέωση του μπλογκ σου!!!
Καλά να περάσετε!!!

Kiki Aposeki είπε...

Μου άρεσε κι εμένα ο καινούριος αέρας που έδωσες στο μπλόγκ!!! Τα mini τα λατρεύω και εσύ το έκανες υπέροχο!!! Οσο για τις φωτογραφίες... είναι τόσο διασκεδαστικές... να περνάτε πάντα έτσι τέλεια!!!

Dolly Daydreams είπε...

Love your new blog and especially the fact that it lets me comment !!! Love your mini and the lovely photo's . Hope you have a wonderful holiday.

Marie

Εύη είπε...

Μου αρέσει πάαααρα πολύ Ελίνα! Και εγώ δε το ''εχω'' με τα μίνι αν και εχω δοκιμάσει αρκετά!
Αυτό είναι καταπληκτικό και η οικογενεια σου υπέροχη! Να τους χαίρεσαι!

Elina είπε...

Ας ειναι καλά η Άλεξ που ξετρυπωσε την ιδέα για το μινι!!!Χαχα!
Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τις ευχές και για όλα! Μαρι, χαίρομαι πολύ που μπορείς να σχολιαζεις ξανα!!! ΧΧΧΧΧ

Vicky Varvadouka είπε...

Υπέροχο! Θα το δοκιμάσω κι εγώ!!! Καλά να περάσετε!!!

EFI είπε...

Καλημέρα Ελίνα! Είναι πολύ όμορφο, μπράβο σου!!!! Καλά να περάσετε στην Κέρκυρα!!!

maya =^o^= είπε...

πανέμορφο!!!!!!!!!!!

Katerina είπε...

Είναι σούπερ!
Καλά να περνάτε στις διακοπούλες σας!
Φιλιά πολλά!