Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Once upon a time...

Καλησπέρα!
Καλή Σαρακοστή!
Ελπίζω να περάσατε όλοι καλά αυτες τις μέρες! Εμείς ειχαμε καλή παρεά, βγηκαμε, διασκεδασαμε, μασκαρευτηκαμε -τα μικρα πιο πολύ- παρόλο που ο καιρός ήταν ακρως χειμωνιατικος!

Ευτυχώς σημερα, παρα το γεγονός ότι ειχα και τα δυο παιδια στο σπίτι, καταφερα να φτιαξω μια συνθεση για να συμμετασχω στην 15η πρόκληση του scrapbooking in greece στην οποία επρεπε να παλαιώσουμε το φόντο της σύνθεσής μας με τον διασκεδαστικο τρόπο της Natasja Verbeek. Εγώ το εφαρμοσα στα δυο μικρότερα κομμάτια φόντου, με το κόκκινο Glimmer Mist που διαθετω.
Το βασικό χαρτί, αν θυμαμαι καλά ειναι Prima, όπως και το λουλουδι με το πορτοκαλί πριτσινι, πολλά από τα στολιδια, die cuts, αυτοκολλητα και τα γραμματα ειναι της Basic Grey από το κιτ από το Enjoy scrapping.



Αυτη τη σύνθεση την αφιερωνω στη μαμά μου - η οποία απεικονιζεται και στη φωτο με το μοναχοπαίδι της αγκαλια...!, και να ευχηθω με την ευκαιρία της Ημερας της Γυναικας , όλες μα όλες οι γυναίκες του κόσμου να μπορουν καποτε να τη γιορταζουν, απολαμβανοντας την ελευθερια, την ανεξαρτησια, το σεβασμο, την αξιοπρέπεια, την ισότητα και γενικα όλα τα ανθρωπινα δικαιώματα.

14 σχόλια:

EFI είπε...

Ελινάκι τι καταπληκτική σύνθεση είναι αυτή?!!! Τέλεια και στα χρώματα και στα διακοσμητικά και το misting!!!! Μπράβο σου!!! Καλή επιτυχία! Οι συνθέσεις σου, η μια καλύτερη από την άλλη! Χαίρομαι που περνάτε όμορφα και χαρούμενα!

Αlex... είπε...

Είσαι ίδια ο Διονυσούλης ή μου φαίνεται???
Οσο πάς πάντως και με εκπλήσεις ευχάριστα με τις όλο και πιο όμορφες δημιουργίες σου!Πολύ όμορφη και ρομαντική συνθεση γεμάτη με όμορφες αναμνήσεις!Καλή Σαρακοστή!!!

despina είπε...

Eίναι υπέροχη η σύνθεσή σου και
όλες όσες έχω δει!Μπράβο!!Καλή επιτυχία!!

Christina V. είπε...

Ελίνα μου Καλή Σαρακοστή! Πάρα πολύ όμορφη η σύνθεση με καταπληκτικά χρώματα και διακοσμητικά. Μου αρέσει πολύ και το στήσιμο και το misting! Καλή επιτυχία και να περνάτε όμορφα!

Irini είπε...

Ελίνα μου δεν έχω λόγια κοπέλα μου!!!
Η σύνθεση σου είναι πανέμορφη,τα χρώματα αγαπημένα και το μήνυμα που περνάς το υποστηρίζω 100%!
Φιλιά!!

Ελευθερία είπε...

να είναι καλά όλες οι γυναίκες και οι μανούλες του κόσμου!!!
πολύ όμορφη η σύνθεσή σου, ωραία και νοσταλγική η φωτογραφία σου αυτή....και το misting σου πολύ καλό!!!!

Irini είπε...

beautiful beautiful layout!!!!
very romantic nostalgic feel about it!!....

Sofia (sofia_chry) είπε...

Υπέροχη σύνθεση Ελίνα μου!!!!Τέλειο το στήσιμο, πολύ όμορφα χρώματα!!!Ρομαντική διάθεση!!!!

Maria είπε...

Πάρα μα πάρα πολύ ωραία σύνθεση Ελίνα!!!

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Ελίνα νομίζω ότι είναι η καλύτερη σύνθεση που έχεις φτιάξει και από τις ωραιότερες που έχω δει.Συγχαρητήρια

eudokia είπε...

πολυ ομορφη!!μπράβο! και καλη επιτυχια στην προκληση!!!

χρυσάνθη είπε...

Ελίνα πολύ όμορφο!Τυχερή η μανούλα σου!!!
Καλή επιτυχία!

Joanna Lamprou είπε...

Πολύ όμορφα χαρτιά! και το στήσιμο πολύ καλό και τα διακοσμητικά! ιδιαιτερα το bling!Θα συμφωνήσω με την Άλεξ για την ομοιότητα με το γιο σου!Στην αρχή μπερδεύτηκα.

Elina είπε...

Ευχαριστώ κοπελες για τα καλά σας σχόλια! Έχετε δικιο για την ομοιότητα με το μικρο μου γιο... Όταν γεννηθηκε δεν πιστευα ότι θα μου μοιαζει περισσοτερο από ότι ο μεγάλος αλλα εκανα λάθος! Γενικα ο μπαμπάς εχει μεινει παραπονεμένος!!!