Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Και οι σφραγιδούλες πανε στ...ν.............

MomIrene που έγραψε :
"Χρόνια Πολλά και από μένα και δημιουργικά! Λατρεύω τα Χριστούγεννα!!!
75 μερες μεινανε!!!!"

Συγχαρητήρια Ειρήνη!!! Πάντα τυχερή να είσαι σε ότι κάνεις!
Στείλε μου με mail την δ/νσή σου για να λαβεις το μικρο δωρακι σου! Ελπίζω να σου φανει χρήσιμο!


Χίλια ευχαριστώ σε όλους όσους έλαβαν μέρος στην κλήρωση και άφησαν τα όμορφα σχόλιά τους και επίσης στους νέους φίλους που παρακολουθουν το μπλογκ μου, το οποίο αύριο κλείνει τον ένα χρόνο ζωής!
Ελπίζω και ο επόμενος χρόνος να ειναι δημιουργικός και να υπάρχουν πηγες εμπνευσης για μενα και όλους όσους ασχολούνται με το χόμπυ μας ή ότιδηποτε απαιτει έμπνευση, και το μπλογκακι μου να έχει ακομα περισσότερες αναρτησεις!
Πολλά φιλια σε όλους!

14 σχόλια:

Kalli Kent είπε...

κλααααψ δεν κέρδισα! Μπράβο στην τυχερή!

Katerina είπε...

Μπράβο Ειρηνάκι!!!!
Με γειες!!! Πάντα τυχερή να είσαι ;-)

apinkdreamer είπε...

συγχαρητηρια στη νικητρια και σε σενα που δημιουργεις!!!

marilise είπε...

καλορίζικο το δωράκι και χρόνια πολλά Ελίνα

ChristinaD είπε...

μπράβο στη νικήτρια!!

Rena είπε...

Συγχαρητήρια τυχερούλα!

Irini είπε...

Συγχαρητήρια Ειρήνη!!!!

Lena είπε...

Congratulations Ireni!!

Irene είπε...

Ευχαριστω πολυ για το δωρο Ελίνα!
Κοριτσια θα τις χρησιμοποιησω στις Χριστουγεννιατικες καρτούλες σας γιατι...θα ανταλλαξουμε και φετος ε?

EFI είπε...

Συγχαρητήρια στη νικήτρια!!!

Irene είπε...

Ελινα ελπιζω να πηρες το μαιλ μου με την διευθυνση μου :)

Δέσποινα είπε...

Πάντα τυχερή MomIrene και καλή συνέχει Ελίνα!!!

Irene είπε...

Σημερα ηρθε το δωρακι μου με μια μινι καρτουλα με ευχες! Ομολογω οτι ειναι...τελειεςςςςςςς
Ευχαριστω πολυ Ελίνα!

Elina είπε...

Παρακαλώ Ειρήνη! Χαίρομαι που σου άρεσαν! Ελπίζω να σε βολέψουν και να τις χρησιμοποιήσεις! Εγώ ήδη τη μια την εβαλα σε μια από τις καρτες που έφτιαξα!