Τετάρτη, 27 Απριλίου 2011

Χρόνια πολλά! - "What about me"

Χριστός Ανέστη!!!!
Χρόνια πολλά σε όλους!
Ελπίζω να περασατε όμορφα τις Άγιες ημέρες του Πάσχα και να έχετε γεμίσει τις μπαταρίες σας! Ο καιρός ήταν ιδανικός στα περισσότερα μέρη της Ελλάδας και ευτυχως νιώσαμε για τα καλα τις ομορφιες της Ανοιξης, για να μη πω ;ότι πήραμε και μια γευση καλοκαιριου...! Στην Κερκυρα όπου περασαμε εμεις το Πάσχα μερικοι τολμηροί έκαναν μπάνιο στη θάλασσα και ομολογω ζηλεψα καπως παρόλο που ειμαι κρυογατσουλο...!
Οφείλω να ομολογησω ότι scrapοπραγματακια μου μου έλειψαν πολυ και το καταλαβα μόλις τα αντικρυσα ξανα!!! Έτσι με την πρώτη ευκαιρία στρωθηκα στη δουλεια,χεχε!
Την παρακατω συνθεση την εφτιαξα για να συμμετασχω στην πρόκληση  της 20ης Απριλίου του Get creative και μας ζητουσε να κανουμε scrap τον εαυτό μας σε αποχρώσεις του κοκκινου! Επειδη το κοκκινο ειναι το αγαπημενο μου χρώμα και ειχα μια φωτογραφια που νομίζω ταιριαζε στην περισταση, προέκυψε το παρακατω αποτελεσμα. Το σκετς στο οποίο βασιστηκα ειναι απο το Creative Scrappers το #152.


Το χαρτι του φοντου ειναι απο ενα δωρακι απο το Memories Trend για μια προκληση που ειχα κερδισει!
Τις πεταλουδες εκοψα με το κοπτικο της φιλεναδας μου Αλεξ όσο ημασταν στην Κερκυρα!
Η καταπληκτική χαρτοταινια στην καθετη στηλη καθως και τα λουλουδακια απο το οντουλε χαρτονι ηταν απο το κιτ που μου εστειλε -με μεγαλο κόστος μεταφορικών....!- η scrapoφιλεναδα μας Nadia Cannizzo! Thank you so much Nadia!!!!
Τον δε κόπτη με τις πεταλουδες -τελειος!!!- τον πήρα από το Enjoy Scrapping!

Εκείνο που δε μου αρεσει ιδιαιτερα στη συνθεση ειναι το journaling που ...γερνει λιγο...χμ...δεν ηξερα πως να το διορθωσω...Την επομενη φορα θα ειμαι πιο προσεκτικη!

16 σχόλια:

despina είπε...

Υπέροχη σύνθεση!!υπέροχη φωτογραφία!!!μπράβο Ελίνα!!

Κατερινα είπε...

Χρονια πολλα Ελινα!!!υπεροχη συνθεση...οσο για το σχολιο ..ουτε το καταλαβαινεις!!!

Ειρήνη είπε...

Πολύ όμορφη σύνθεση!Υπέροχο το χρώμα!!!
Φιλιά!

Κατερινα είπε...

Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!
Ελινάκι πολύ όμορφη η σελίδα σου!
Μου φαίνεται δύσκολη αυτή η πρόκληση...δεν ξέρω αν εγώ θα τολμήσω να κάνω κάτι...χαχαχχα
Εσύ τα κατάφερες τέλεια!

Christina V. είπε...

Χριστός Ανέστη Ελίνα! Πολύ ωραία τα κατάφερες. Πολύ ωραία στημένη η σύνθεσή σου και με έξυπνα διακοσμητικά. Καλή επιτυχία!

Vicky Varvadouka είπε...

Χρόνια πολλά Ελινάκι! Καλή επιτυχία στην πρόκληση! Μου αρέσουν ΠΑΡΑ πολύ οι συνθέσεις σου και θα δείς που με τα κιτ θα γίνουν ακόμα καλύτερες!!!! Κι εγώ το παθαίνω αυτό με το journaling!!xaxaxa...αν δεις τη σύνθεσή μου "new beginning" τα εχω γραψει θεόστραβα και άλλα μεγάλα-άλλα μικρά...αστα να πάνε...θα προσέξουμε την επόμενη φορά!χιχι

ioanna είπε...

Ελίνα είναι υπέροχη η σύνθεση σου!Τα διακοσμητικά είναιφανταστικά και η φωτογραφία super!!!
Μπράβοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Irini είπε...

Oh My God this is just fantastic!!
I am so happy you attempted the challenge just fabulous your layouts are fabulous!!
I love the details on this layout!!
Thank you so much for being brave enough to take part in the challenge!!!

Ελευθερία είπε...

Ελινάκι μου πολύ όμορφη η σελίδα σου!!!μπράβο σου κορίτσι!! όσο για το journaling...στο κάτω κάτω...χειρόγραφο είναι... έχεικαι τις ατέλειές του!!!

Elina είπε...

Ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!

Μαρία είπε...

Ελινάκι Χρόνια Πολλά Χριστός Ανέστη!
άλλη μια υπέροχη σύνθεσή σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία!

rena είπε...

Φοβερό χρώμα εκπέμπει θετική ενέργεια!!!
Καλή επιτυχία!!

Dolly Daydreams είπε...

Elina beautiful work !Fab layout and such a pretty picture this was a tricky challenge and you did superbly. Thanks for joining us again at Get Creative.

Marie

Μαιρη είπε...

Χρόνια πολλά!
Όμορφο αποτέλεσμα Ελίνα μου!!! Καλή σου επιτυχία!

irini είπε...

Χρόνια Πολλά ,Χριστός Ανέστη!!!
Πολύ όμορφη σύνθεση και πολύ ωραία φωτογραφία!!!
Καλή επιτυχία Ελίνα μου!!!

Maria Z είπε...

Χρόνια πολλά και απο εμένα!!! Πανέμορφη η σύνθεση