Τετάρτη, 9 Φεβρουαρίου 2011

My craft space!

 Λόγω του ότι θα δωσω το link σε αγγλόφωνο ιστολόγιο το μετεφρασα στα Αγγλικα με τη βοηθεια online μεταφραστη - δεν το χω και πολύ το Αγγλικο πια...! Ακολουθεί και στα ελληνικα φυσικα.

A very talented and sweet girl who recently joined our scrap neighbor, Nadia Cannizzo, which has Greek roots but lives in Australia, makes a gift to two of the girls that will post on their blog, their craft space! Whether it is in the attic either in a corner of the kitchen, as my own space, two pictures are enough if enyone wihes to participate ... Here you can get more information about Nadia's giveaway !
Here is my messy craft space, which is in the kitchen, behind the dinner table, and where I spend relaxing and creating moments...

( I hope non-greek friends understand what I am trying to say... Sorry, my English sucks... )


Μια πολύ ταλαντούχα και γλυκια κοπέλα που πρόσφατα μπήκε στην scrapoπαρεα μας, η Nadia Cannizzo, η οποία έχει ελληνικες ριζες αλλα ζει στην Αυστραλία, κάνει ενα δωρακι σε δυο από τα κορίτσια που θα αναρτησουν στο blog τους το χώρο στο οποίο δημιουργουν! Ειτε αυτός ειναι σε σοφίτα ειτε σε μια γωνια της κουζινας- οπως ο δικός μου- αρκουν δυο φωτογραφιες για να συμμετασχει όποια επιθυμει... Εδω μπορειτε να παρετε περισσότερες πληροφορίες για το giveaway της Nadia!
Αυτός ειναι ο χώρος μου, στην κουζίνα, πίσω από το τραπέζι που τρώμε, εδω που περνω στιγμές χαλάρωσης και δημιουργίας...


14 σχόλια:

Nemecis είπε...

Πολύ όμορφος ο χώρος σου. Δε λες πάλι καλά που υπάρχει χώρος και μπορείς να έχεις τακτοποιημένα τα πράγματα σου!!

Elina είπε...

Έχεις δίκιο Nemesis! Αν δεν ηταν σχετικα ευρυχωρη η κουζινα μας δε θα μπορουσα πουθενα αλλου να τα τοποθετησω... Μονο που πρεπει να τα μαζευω καθε φορα που τελειωνω ή δεν τελειωνω κατι...Δε γινεται να υπάρχει αυτο το χαλι στην κουζινα και τα μικρα δεν αφηνουν τιποτα ορθιο!

EFI είπε...

Ελίνα μου αρέσει πολύ η γωνίτσα σου, γιατί είναι πολύ φωτεινή και πολυχρωμη!!! Καλές δημιουργίες!!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Ω, δείχνει τόσο όμορφο και περιποιημένο! Και όλα αυτά τα χρωματάκια και τα υλικά...Καλές εμπνέυσεις και δημιουργίες

Maria Z είπε...

Ελίνα μου αρέσει πολύ ο χώρος σου!!! Ο δικός μου δεν μπορεί να είναι τόσο οργανωμένος καθώς στην κουζίνα (που κι εγώ ξεδιπλώνω το καλλιτεχνικό μου ταλέντο) όλα τα πράγματα φαίνονται γιατί είναι εννιαία με το σαλόνι οπου βρίσκεται και η κυρία εισοδος του σπιτιού .....οπότε πρέπει να βγάζω μόνο οτι χρειάζομαι και να το μαζεύω μόλις τελειώνω!!!! Τι κρίμα..... Μου αρέσει πολύ όμως ο δικός σου ο χώρος γιατι είναι πολύχρωμος και όμορφα οργανωμένος!!! Καλή επιτυχία

Μαρία είπε...

Καλή επιτυχία! Κ εγώ στη κουζίνα φτιάχνω τις δημιουργίες μου οπου ολα ειναι σε κουτιά όμως, μέσα σε ντουλάπα του χωλ που προορίζεται κανονικά για ...παπουτσοθήκη :) Ετσι βαζω-βγάζω ολη την ώρα... τι καλά να είχαμε το δικό μας δωμάτιο, έστω και μικρούλη!

el.mar είπε...

Elina έχεις τόοοοσα πολλά πράγματα...τι καλά...τελικά οι καλύτερες δημιουργίες γίνονται στην κουζίνα...απο φαγητά μέχρι χειροτεχνίες!!!

Nadia Cannizzo είπε...

Hi Elina!! THANK YOU SOOOOOOOOOO much for taking up my challenge. I appreciate your support so much. Your English is absolutely fine and you have nothing to worry about. In fact, I have to apologise for writing this in ENglish, because my Greek is actually VERY good. But if I was to write all this in Greek..well..I would be here until tomorrow LOL..I like your space. You have lots of little bits and pieces and its SO colourful. Where abouts is it in your house? Thanks so so much and GOOD LUCK!!

Zeffy είπε...

elina....your space looks homely and functional....at least you can't forget the food and burn it if you are busy...the kitchen is always the heart of a home.

χρυσάνθη είπε...

Ενδιαφέρον χώρος τελικά η κουζίνα!Σχεδόν 'ολα εκεί δημιουργούνται, είτε είναι προς τέρψιν της γεύσεως είτε της όρασης!!!!Φιλάκια!

eudokia είπε...

εγώ αν είχα όλα μου τα πραγματα εκτεθειμένα στη ρένια δεν θα μου είχε μείνει τίποτα!!!χι!χι!
μου αρέσει πολύ που είναι πολύχρωμος ο χώρος σου!!

Κατερινα είπε...

Ελινα ομορφος ο χωρος σου!!!το καλο ειναι οτι συνδιαζεις φαγητο και scrap....παρολο που τα μαζευεις οπως λες δεν χανεις τη διαθεση για δημιουργια..μπραβο σου!!!

Kerri είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Kerri είπε...

I love your bright space!!! So many lovely bits and pieces xoxox